Thursday 6 June 2013

WAIS 10 BULAN HARI INI

Assalamualaikum & Salam Sejahtera ~

hari ini, 6hb genap 10 bulan umur anak aku Asyraf Wais. Macam2 kami lalui selama 10bulan ni. Bukan senang jadi Ibu dalam masa yg sama jadi Isteri dan juga keluar berkerja. Tapi Alhamdulillah... setakat ini aku masih boleh melaluinya. InsyaAllah.. 

bukan main syok lagi Wais mkn eskrim tutifruti tu :)

Selalunya aku akan buat homemade cake utk wais... tp kali ni tidak. bukan malas tapi bulan ni over run budget. baru last week celebrate birthday abah wais yg ke 31thn. 

Abah Wais ckp xpyh la susah2 celebrate... tp entah la... aku sdh terbiasa la treat org2 special mcm tu. Sebap aku sendiri dibesarkan dgn treat yg sebegitu. Setiap tahun bapa aku akan beli cake dan buat mini party utk celebrate birthday aku dan adik beradik yg lain. terbiasa dan aku berjanji akan buan benda yg sama utk anak2 aku... sebap aku tau dgn cara mcm tu anak2 akan tau, faham dan sedar betapa sayangnya ibubapa pada anak2..

buah hati pengarang jatung hidup ku...

Bila dh kahwin ni... hasben aku la yg tukan beli cake. walaupun hanya kami berdua dan tiada tetamu lain. ia tetap satu sempurna. 

aku jarang2 dapat bunga... bila dh dapat mmg mcm kera dapat bunga la. hihi





No comments:

Post a Comment