Saturday 9 January 2016

HELLO SATURDAY

HELLO SATURDAY

assalamualaikum and happy weekend!!
Minggu ni memang plan tidak balik kampung sebap ingin mengurus rumahtangga dan berehat. Tambahan hasben saya kerja. Sebenarnya boleh saja balik dgn anak2 tetapi baiklah saya mengemas rumah and few things need to be set up sbp wais sdh sekolah dan impian saya ingin menyiapkn sebuah studyroom untuk dia. Tp dari semalam mcm tak setap setap punnnnn... Hahaha tapi org ckp sebuah kejayaan bermula dengan sepotong impian. 

Sebenarnya sedari pagi mmg sangat tidak berhenti saya membuat kerja rumah. Saya tiada maid. Saya yg buat breakfast. Mandikan anak2.. Dan bila semua saya selang seli kan termasuk menyelesaikn perbalahan dan perselisihan faham anak2 akhirnya selesai semua kerja dan petang mungkin impian untuk setap study room utk wais akan terliasisasi. 


No comments:

Post a Comment