Friday 8 August 2014

Birthday Wais 2thn

Happy Birthday Abg Wais
06.08.2014 2thn

Birthday Wais kali ni kebetulan kami somies3 masih dlm cuti. Jd byk la masa utk memikirkan sambutan bierthday tu. Byk sgt masa lapang sampai byk sgt kata putus. Tp akhirnya paling simple buat seja la d kampungku Kg. Labuan Kota Belud Sabah. 

 Mula2 mmg aku plan utk membeking kek sendiri tp last minit aku oder jak la... hihi.
Sgt tidak mengecewakan! Wais sgt suka kek ni. Nmpk sgt dia suka. 
Kali pertama aku nmpk kek dan aku rasa sgt syg mau potong kek tu. 
Time tu mmg tidak ramai sgt sbp kebetulan tarikh tu jatuh pd hari rabu.. adik2 aku pn tiada d kampung
Tapi tetap jgk meriah sbp bapa aku ada balik

Deko deko ni aku beli d kedai dua ringgit jak. Sbp lps ni mmg buang jgk

Besar sdh wais... aku tidak harap wais jd budak paling pandai atau paling bijak yg hari2 dpt 100%
Aku cuma mau dia membesar jadi lelaki yg baik. Berani dan taat pada perintah Allah.


No comments:

Post a Comment