Friday 8 August 2014

URINE PREGNANCY TEST (UPT)

Urine Pregnancy Test (UPT)


Assalamualaikum & Salam Sejahtera.
Sebenarnya aku cuma mau berkongsi kerisauan dan kegelisahanku akan perubahan kitaran haidku yg tindak berputar-putar sejak 2bulan kebelakangan ni.

Memula tu aku tidak la ambik port sgt sbp ramai sgt yg meyakinkn aku bahwasanya lewat dtg haid tu normal bagi breastfeeding (bf) momies.

1st time aku dtg haid lps bsalin anak ke-2 ni masa baby aku 5bulan. Mmg lengkap 7hari la.. tp lps tu aku tidak pnh dtg haid lagi sehingga hari ini.

Aku mmg tidak pnh menyetuh apatah lg memasang atau memakan mahupun menyuntik peralatan merancang keluaega. Sbp aku mmg gila syok kalau pregnan. Aku plan aku mau stop bransk lps hit target. Mcm derek seling kann..

Dgn komfiden aku bwk perut kian membesar ni ke klinik ibu dan anak.. aku bajet mmg sdg mengandung 2-3bln mcm tu la.. smpt dlm kereta aku kira2 tarikh kami pg KL tu adalah sebulan selepas bsalin.

Sekaaaali

MA tu ckp... belum ada apa2 la plk... JM plk siap ckp.. kena usaha lbh keras lagi. Aku pulang dgn perut kosong dan fikir alasan terbaik aku mau bgtau somi aku tentang pembesaran perut serta peningkatan berat badan yg mendadak ini..


No comments:

Post a Comment