Saturday 9 August 2014

Rumah Terbuka Plus Birthday Tira

Rumah Terbuka Plus Birthday Tira

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 
Ok. Penutup entri sblm tidur ni ialah... kisah kunjungan kami ke Rumah Babu Ani sekali la dia buat sambutan birthday anak dia merangkap sepupu aku latew yang ke 9thn. 

 Sempat jgk aku selfie dgn perempuan kecik tu. Tu pn time dia tidur la. Kalau dia bangun jgn harap la mau tercabut tudumg dia tarik apa lagi kalau henfon kan.. mmg hobi dia sgt la tu

Sedap kek tu. Walaupn kt luar ada gambar cartoon frozen yg aku tidak tau menau ttg cartoon animasi yg jd kegilaan kanak2 skrg. Aku mmg sdh lama tiggalkn dunia animasi ni kebetulan anak2 aku tu mmg alahan tgk tv diorang lebih suka panjat dan terjun dari sofa atau main hentak kepala ke dinding atau lantai
Kek tu time potong baru nmpk rainbow. Kazen aku yg buat. Mmg master la budak tu kalau baking membeking ni. Kamurang kalau mo oder kek blh wassap saya 011 2837 1049

Begambar kenangan dgn satu2nya kaka aku. Aku xtau mo tulis apa ttg dia cuma  tghari td aku dgr pung pang pung pang la dia di dapur mengemas. Simpan balik barang2 yang dgunakan masa birthday wais hari tu. Ada jgk dia wassap aku srh kemas balik. Tp aku buat bodo jek.. dia marah la tu kot tu yg byk sgt bunyi masa dia mengemas td. Aku malas la ambik pot. Len kali aku tolong k. Ini musim aku mmg malas berabis yg sampaikn anak2 aku hasben aku yg urus dr doramg bangun pagi sehingga la budak2 tu tidur malam. Aku bantu ala kadar je. Hihi... 


Ni dia birthday girl. Nur Iman Athira Binti Gazali
Kisah budak tira ni aku mo tulis secara paling ringkas. Masa mama tira ni mengandung 5bulan doc srh gugurkn sbp ada masalah. Kalau xsalah air ketuban makin bekurang. Tp babu aku bkeras utk melahirkn tira ni walaupun doc ckp peluang utk tira ni hidup mungkin cuma 3hari sbp terlalu belum matang. 5bulan tu kot... 7bulan pn masuk kaca lagi la yg 5bulan ni
Tp tgk la sampai skrg tira ni membesar normal dan sgt comen bijak dan sihat.. 9thn da...

No comments:

Post a Comment